خرید خمیر مایه 10 کیلویی

خرید خمیر مایه 10 کیلویی

خمیر مایه به عنوان یک ماده مکمل غذایی است که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. خمیر مایه به صورت خشک و گرانولی عرضه می­شود. این ماده باعث افزایش حجم، ارزش غذایی و عطر و طعم نان و دگر محصولات نانوایی، پیزاشکی، پیتزا و …. می­شود. با خرید خمیر مایه 10 کیلویی می توانید به بهترین نحو ممکن از مزایای این محصول برخوردار شوید. در ادامه قصد داریم به شکل اجمالی به بررسی ویژگی­های این محصول بپردازیم.

اهمیت خرید خمیر مایه 10 کیلویی و استفاده از آن

امروزه خرید خمیر مایه 10 کیلویی به عنوان یکی از اصلی­ترین مواد برای ارتقاء کیفیت نان، شیرینی و محصولات دیگر نانوایی از جایگاه ویژه­ای برخوردار است. امروزه خمیر مایه ها را در بسته بندی های مختلفی در بازار مشاهده می کنیم. این محصول با رعایت قوانین کاملا بهداشتی و با تکیه بر استانداردهای روز دنیا ساخته شده است.

خرید خمیر مایه 10 کیلویی به عنوان یک گزینه مناسب برای مصرف نانوایی، قنادی و ….. است. بسته بندی این محصول به صورت کاملا حرفه­ای انجام شده و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

خمیر مایه حاوی مواد مغذی و معدنی مانند ویتامین های گروه ب، آمینو اسید، آهن است که بدن قادر به ساختن این مواد به شکل طبیعی نیست. خمیر مایه با تولید مواد آلی و گاز کربنیک باعث می­شود که حجم خمیر افزایش پیدا کرده و بعد از پخت حالت اسفنجی و یکنواختی داشته باشد.

با توجه به اینکه در طی فرایند پخت نان­های حجیم و نیمه حجیم افزایش حجم و آزاد شدن گاز بسیار حائز اهمیت بوده به همین دلیل صنعت تولید خمیر مایه گسترش زیادی یافته است.

خرید خمیر مایه 10 کیلویی و مصرف آن باعث می شود که در بافت نان تخلخل و پوکی لازم ایجاد ­شود. استفاده از خمیر مایه باعث می­شود آنزیمی به نام فیتاز تولید شود که موجب شده اسید فیتیک تجزیه شده و باعث می شود مواد مغذی گندم توسط بدن انسان به خوبی جذب گردد.

یکی از مهمترین موارد در تعیین کیفیت نان برخورداری از عطر و طعم مطلوب است، که بافت آروماتیک خمیر مایه باعث می­شود که نان از عطر و طعم دلپذیری برخوردار شود. با مصرف خمیر مایه می­توانید این بافت را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنید.

مزایای خرید خمیر مایه 10 کیلویی

اولین مزیت خرید خمیر مایه 10 کیلویی بسته بندی باکیفیت و متناسب با نیازهای اماکن تولیدی عرضه شده است. استفاده از خمیر مایه باعث می­شود که حجم خمیردر زمان استراحت افزایش یافته یا در اصطلاح ورآمده شود، که در هنگام پخت و بعد از آن باعث ایجاد استحکام در بافت نان و دیگر محصولات پخته شده با خمیر می­شود.

استحکام به وجود آمده حاصل فعل و انفعالاتی است که در هنگام استراخت دادن خمیر به وسیله خمیر مایه ایجاد شده است.

با انتخاب خرید خمیر مایه 10 کیلویی این ماده همیشه در دسترس شما قرار دارد و موجب می شود که ماندگاری آن افزایش پیدا کرده و ضایعات در نان­ها به مقدار زیادی کاهش یافته که علاوه بر صرفه جویی در مصرف نان باعث کاهش هزینه­ها می­شود. همه مصرف کنندگان نان و شیرینی­ها تمایل دارند که با بافتی یکدست و اسفنجی روبرو شوند. مصرف این محصول به دلیل انجام عملیات حجم گیری در خمیر باعث می­شود که حباب­های هوا به بهترین وجه ممکن در خمیر ایجاد وتقسیم شده که این فرایند از بروز سوختگی، پخت مقطعی، خمیری بودن سطح نان­ها جلوگیری می­کند.

خرید خمیر مایه 10 کیلویی باعث می­شود که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک زیادی شود. دسترسی به انواع ویتامین­های ب افزایش سوخت و ساز سلولی را به دنبال داشته که باعث می­شود سیستم دفاعی و سیستم گوارشی در  بدن افراد به مقدار یادی تقویت شود.

این محصول به دلیل ویژگی­های خاصی که دارد بسیار پرطرفدار بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. بسته بندی فوق العاده با وزن مطلوب باعث شده که مراکز پخت و پز نان بتوانند برای مدت نسبتا طولانی به این ماده دسترسی داشته باشند. این محصول به صورت خشک و غیرفعال عرضه شده که از لحاظ بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. تا زمانی که خمیر مایه از بسته بندی خارج نشده و در معرض رطوبت قرار نگیرد فعال نخواهد شد.

خرید خمیر مایه 10 کیلویی از قیمت مناسب و بسته بندی قابل حمل برخوردار است. کیفیت بالای بسته بندی باعث می­شود که بتوانید مدت زمان طولانی­تری از محصول محافظت کنید.

سخن پایانی

امروزه استفاده از خمیر مایه در پخت و پز نان، انواع شیرینی، ها و …. بسیار مرسوم شده است. استفاده از این ماده باعث افزایش ارزش غذایی و کیفیت نان می­شود. از این رو خرید خمیر مایه 10 کیلویی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و از سوی دیگر به سلامت افراد کمک زیادی می کند. برای خرید این محصول می­توانید به سایت ایرانیست مراجعه کرده و در کوتاهترین زمان ممکن خمیرمایه 10 کیلویی را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن