خرید خمیر مایه همرسین

خرید خمیر مایه همرسین

خمیر مایه (Baking Yeast) یکی از مهم‌ترین مواد اولیه برای درست کردن انواع خمیر است. خمیر مایه که به آن مخمر هم گفته می‌شود، تاثیر بسیاری در به عمل‌آوری و حجم‌دهندگی خمیر دارد. برای خرید یک خمیر مایه خوب و با کیفیت می‌توان به خرید خمیر مایه همرسین پراخت. خمیر مایه همرسین جزو خمیر مایه‌های با کیفیت به شمار می‌رود. این محصول عطر و طعم خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و پوک شدن را به وجود می‌‌آورد. این خمیر مایه برای تهیه خمیر انواع نان، شیرینی، کیک، کلوچه، پیتزا و پیراشکی کاربرد دارد. شما می‌توانید خمیر مایه همرسین را به شکل اینترنتی و با بهترین قیمت سفارش دهید.

ویژگی خمیر مایه همرسین

خمیر مایه، موجودی تک سلولی با نام علمی ساکارو مایسس سرویزیه (saccharomyces cerevisiae) است. هنگامی‌که خمیر مایه به خمیر اضافه می‌شود با رشد خود باعث تولید گاز کربنیک (CO۲) و سایر مواد آلی خواهد شد. گاز کربنیک مواردی همچون تخلخل، پوکی و افزایش حجم را به وجود می‌آورد. همچنین ترکیبات آلی آن عطر و طعم خوش و ارزش غذایی، را ایجاد می‌کند.

خمیر مایه همرسین، برندی خصوصی است که در دو کارخانه خمیرمایه دزفول و خمیرمایه چهارمحال بختیاری به تولید می‌رسد. شرکت خمیر مایه همرسین فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد؛ همرسین توانسته طی این چند سال محصول با کیفیت و مرغوبی را به دست مشتریان برساند. این شرکت تاکنون محصولات خود را به بیش از 5 کشور دنیا صادرات کرده است. برند همرسین علاوه بر تولید خمیر مایه، محصولاتی مانند رب و ماکارونی را هم در دوسال اخیر تولید می‌کند.

خرید خمیر مایه همرسین

خمیر مایه برای درست کردن خمیر انواع نان‌، شیرینی‌، کیک و کلوچه استفاده می‌شود. خمیر مایه مصرفی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا خمیر خوبی به دست آید. با خرید خمیر مایه همرسین، خیالتان به لحاظ کیفیت بسیار راحت خواهد بود.

خمیر مایه همرسین در بسته بندی‌های با کیفیت و در اوزان مختلف به فروش می‌رسد. شما می‌توانید این خمیر مایه را با وزن‌های مختلف 10 کیلویی ساشه، 450 گرم وکیوم، 65 و 70 گرم وکیوم و 80، 100 گرمی خریداری کنید. با خرید این خمیر مایه، نان یا شیرینی در نهایت مواردی همچون پف زیاد، پوکی، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی خواهد داشت. در صورت خرید خمیر مایه همرسین آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید تا تازه بماند و خراب نشود.

قیمت خمیر مایه همرسین

قیمت خمیر مایه همرسین با توجه به کیفیت بسیار بالای آن، مناسب است. قیمت این خمیر مایه براساس وزن آن و نوع خمیر مایه (خشک، فشرده و فوری) محاسبه می‌شود و به فروش می‌رسد. در صورتی‌که خمیر مایه همرسین را به صورت عمده یعنی کارتنی خریداری کنید، قیمت آن مناسب‌تر ارائه‌ خواهد شد. در نظر داشته باشید که خمیر مایه‌‌هایی که با قیمت‌ پایین‌‌تری ارائه می‌شوند از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بنابراین مواد غذایی که با‌ آن درست می‌شود، مرغوب و با کیفیت نخواهد بود.

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه همرسین

امروزه با خرید و فروش اینترنتی خمیر مایه، این محصول بسیار راحت‌تر به دست مشتریان می‌رسد. شما می‌توانید خمیر مایه همرسین را به صورت اینترنتی سفارش و خریداری کنید. با خرید خمیر مایه همرسین به شکل اینترنتی، می‌توان قیمت‌ها را در وزن‌های مختلف مشاهده کرد و سپس با توجه به نوع نیاز، محصول مورد نظر را خریداری کرد. با خرید اینترنتی در وقت شما صرفه‌جویی هم خواهد شد.

تمامی انواع خمیرمایه‌ همرسین در این فروشگاه‌ با به‌روزترین تاریخ تولید و با مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی این خمیر مایه، سفارش شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین بسته‌بندی ارسال می‌شود.

انواع خمیر مایه همرسین

خمیر مایه همرسین انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و شرایط نگهداری خاصی دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود آن را سفارش دهید:

  • خمیر مایه خشک فوری (می‌توان آن را به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه کرد.)
  • خمیر مایه خشک فعال (ابتدا باید آن را در آب ولرم حل کنید تا عمل بیاید و سپس آن را به مواد خمیر اضافه کنید.)
  • خمیر مایه مرطوب یا فشرده (رطوبت بسیار بالایی دارد و به همین علت زود فاسد می‌شود.)

سفارش خمیر مایه همرسین

خمیر مایه یا مخمر، یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه برای تهیه انواع خمیرها است. با افزودن خمیر مایه به خمیر، نان یا شیرینی در نهایت طعم و عطر بسیار خوبی پیدا می‌کند. همچنین باعث افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن آن خواهد شد. بر همین اساس خمیر مایه باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. خمیر مایه همرسین یکی از برندهای معروف در این زمینه شناخته شده که محصولات آن از بهترین کیفیت برخوردار است. با خرید خمیر مایه همرسین به صورت اینترنتی، سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود. همچنین خیالتان به لحاظ کیفیت و داشتن قیمت مناسب راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن