خمیر مایه ایکس پاور

خمیر مایه ایکس پاور

خمیر مایه یا مخمر، نقش پررنگی در به عمل‌آوری سریع خمیر و حجم‌دهندگی آن دارد. این ماده از مواد اولیه مهم برای درست کردن انواع خمیر شناخته می‌شود. خمیر مایه ایکس پاور یکی از انواع خمیر مایه با کیفیت است که عطر و طعم خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و پوک شدن را به وجود می‌‌آورد. برای تهیه یک خمیر مایه خوب می‌توانید به خرید این محصول بپردازید. موارد مصرف این خمیر بسیار بوده و می‌توان آن را به خمیر انواع نان، شیرینی، کیک، کلوچه، پیتزا و پیراشکی اضافه کرد. شما می‌توانید خمیر مایه برند ایکس پاور را با بهترین قیمت به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ویژگی خمیر مایه ایکس پاور

خمیر مایه ایکس پاور، محصولی با کیفیت مطلوب است. هنگامی‌که این خمیر مایه به خمیر اضافه می‌شود، یک خمیر بسیار خوب به دست می‌آید. با افزودن این محصول به خمیر و رشد و فعالیت آن گاز کربنیک (CO۲) و سایر مواد آلی تولید خواهد شد؛ گاز کربنیک باعث تخلخل، پوکی و افزایش حجم می‌شود. همچنین ترکیبات آلی آن عطر و طعم خوش و ارزش غذایی بالا، را به وجود می‌آورد. فرآیند درست شدن خمیر با اضافه شدن این خمیر مایه تقریبا نصف مدت زمان عادی طول خواهد کشید.

خمیر مایه خشک فوری ایکس پاور را می‌توان به راحتی استفاده کرد؛ شما می‌توانید آن را به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه کنید. این محصول توسط کارخانه دزفول به تولید می‌رسد و نه تنها در ایران بازار فروش خوبی دارد، بلکه صادرات آن به دیگر کشورها هم صورت می‌گیرد. خمیر مایه ایکس پاور در وزن‌های مختلف 70 و 450 گرمی به مشتریان با بهترین بسته‌بندی ارائه می‌شود.

موارد مصرف خمیر مایه ایکس پاور

خمیر مایه ایکس پاور را می‌توان به انواع خمیرها اضافه کرد؛ چرا که این محصول موارد مصرف بسیار زیادی دارد. این خمیر مایه در تهیه خمیر انواع نان (سنتی، حجیم، نیمه حجیم و صنعتی) ‌، شیرینی‌، کیک، کلوچه، پیتزا و پیراشکی بسیار پرکاربرد است. بنابراین می‌توان گفت که این محصول مورد نیاز روزانه صنایع مختلف غذایی قرار دارد. نانوایی‌ها، قنادی‌ها و فست فودی‌ها برای تهیه یک خمیر با کیفیت به خمیر مایه به صورت روزانه نیاز خواهند داشت. همچنین این محصول برای مصرف خانگی بسیار مناسب است. افراد بسیاری در منزل برای تهیه کیک و شیرینی یا نان به خمیر مایه نیاز خواهند داشت.

خرید خمیر مایه ایکس پاور

خمیر مایه، تاثیر بسیار مهمی در خوب شدن یک خمیر دارد. خمیر مایه ایکس پاور محصولی با کیفیت مطلوب است که شما می‌توانید به خرید آن بپردازید. با خرید این خمیر مایه، خیالتان به لحاظ کیفیت بسیار راحت خواهد بود. با خرید این محصول، نان یا کیک شما مواردی همچون پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی خواهد داشت. این خمیر مایه در بسته‌های 70 و 450 گرمی قابل خریداری است. در صورت خرید این خمیر مایه آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید تا تازه بماند و خراب نشود. بعد از هر بار مصرف درب آن را محکم ببندید و مجدد آن را درون یخچال قرار دهید.

قیمت خمیر مایه ایکس پاور

قیمت خمیر مایه ایکس پاور بر اساس کیفیت مطلوبی که دارد، بسیار مناسب ارائه می‌شود.  قیمت این خمیر مایه با توجه به وزن آن و نوع خمیر مایه (خشک و فوری) محاسبه می‌شود و به فروش می‌رسد. در نظر داشته باشید که خرید خمیر مایه ایکس پاور به صورت عمده یعنی کارتنی، با قیمت بسیار مناسب‌تر‌ی به شما ارائه خواهد شد. خمیر مایه‌‌هایی که با قیمت‌ پایین‌‌تری به فروش می‌رسند از آن کیفیت لازم برخوردار نیستند. بنابراین با خرید آن خمیر شما طوری که باید نخواهد شد. به عنوان مثال با اضافه کردن خمیر مایه یا مخمر بی کیفیت به خمیر، در نهایت نان یا شیرینی شما ترد و خوشمزه نمی‌شود.

خرید اینترنتی خمیر مایه ایکس پاور

امروزه شما می‌توانید خمیر مایه را به شکل اینترنتی خریداری کنید. فروشگاه‌های بسیاری هستند که به خرید و فروش اینترنتی انواع خمیر مایه می‌پردازند. بنابراین شما می‌توانید خمیر مایه ایکس پاور را به صورت اینترنتی سفارش دهید. با خرید این محصول به شکل اینترنتی، نه تنها در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد، بلکه سفارش مورد نظرتان در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین بسته‌بندی به دستتان خواهد رسید. این خمیر مایه‌ با به ‌روزترین تاریخ تولید و با مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود.

سفارش خمیر مایه ایکس پاور

خمیر مایه یا مخمر، برای درست کردن انواع خمیرها از مواد لازم به حساب می‌آید. با افزودن خمیر مایه به خمیر، هم به عمل‌‌آوری سریع اتفاق می‌افتد و هم نان یا کیک شما در نهایت طعم و عطر بسیار خوبی پیدا می‌کند. همچنین باعث افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن آن خواهد شد. خمیر مایه ایکس پاور محصولی است که تمامی این موارد را به بهترین شکل به وجود می‌آورد. این محصول از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است که می‌توانید با خیال راحت آن را سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن