خرید خمیر مایه دزمایه

خرید خمیر مایه دزمایه دزفول

خمیر مایه (Baking Yeast) یا مخمر، یکی از مواد اولیه مهم برای درست کردن انواع خمیر شناخته می‌شود. این محصول نقش پررنگی در به عمل‌آوری خمیر دارد. خمیر مایه دزمایه یکی از انواع خمیر مایه با کیفیت است که عطر و طعم خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و پوک شدن را به وجود می‌‌آورد. برای تهیه یک خمیر مایه خوب می‌توانید به خرید خمیر مایه دزمایه بپردازید. این ماده را می‌توان به خمیر انواع نان، شیرینی، کیک، کلوچه، پیتزا و پیراشکی اضافه کرد. شما می‌توانید خمیر مایع دزمایه که در دزفول به تولید می‌رسد را با بهترین قیمت به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ویژگی خمیر مایه دزمایه

خمیر مایه با نام علمی ساکارو مایسس سرویزیه (saccharomyces cerevisiae) موجودی تک سلولی و یکی از صدها گونه مخمر شناخته شده در طبیعت است. هنگامی‌که خمیر مایه به خمیر اضافه شود با رشد خود باعث تولید گاز کربنیک (CO۲) و سایر مواد آلی خواهد شد؛ گاز کربنیک باعث تخلخل، پوکی و افزایش حجم می‌شود. همچنین ترکیبات آلی آن عطر و طعم خوش و ارزش غذایی، را ایجاد می‌کند.  

شرکت خمیر مایه دزمایه در بهمن ماه سال 1380 فعالیت تولیدی خود را در شهر دزفول آغاز کرده است. این شرکت محصول خود را با نام تجاری دزمایه روانه بازار مصرف داخلی و خارجی می‌کند. تولید شرکت خمیر مایه دزمایه در حال حاضر به بیش از 6000 تن خمیرمایه خشک در سال می‌رسد. این شرکت سهم بسزایی در تامین خمیر مایه مصرفی کشور دارد. فرآیند درست شدن خمیر با اضافه شدن خمیر مایه تقریبا نصف مدت زمان عادی طول خواهد کشید. همچنین اگر در دستورالعمل درست کردن نان یا شیرینی نیاز به دوبار عمل آوردن باشد، می‌توان خیلی راحت از مخمر فوری استفاده کرد.

قیمت و خرید خمیرمایه دزمایه

خرید خمیر مایه دزمایه

خمیر مایه در تهیه خمیر انواع نان‌، شیرینی‌، کیک و کلوچه کاربرد بسیاری دارد. این محصول باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد. با خرید خمیر مایه دزمایه، خیالتان به لحاظ کیفیت بسیار راحت خواهد بود. در واقع باید گفت که اهمیت تهیه یک خمیر مایه خوب و با کیفیت به اندازه‌ای است که اگر نان یا شیرینی بافت و کیفیت مطلوبی نداشته باشد، مشکل را از خمیر مایه آن می‌دانند.

خمیر مایه دزمایه در بسته بندی‌های کیسه‌ای و در اوزان مختلف 100 گرمی، 500 گرمی، 5 کیلویی و 10 کیلویی به فروش می‌رسد. با خرید این خمیر مایه، محصول نهایی شما مواردی همچون پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی خواهد داشت. در صورت خرید این خمیر مایه آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید تا تازه بماند و خراب نشود.

قیمت خمیر مایه دزمایه

قیمت خمیر مایه دزمایه دزفول با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، بسیار مناسب است. قیمت این خمیر مایه براساس وزن آن و نوع خمیر مایه (خشک، فشرده و فوری) محاسبه می‌شود و به فروش می‌رسد. اگر شما خمیر مایه دزمایه را به صورت عمده یعنی کارتنی خریداری کنید، قیمت آن بسیار مناسب‌تر‌ خواهد بود.

خمیر مایه‌‌هایی که با قیمت‌ پایین‌‌تری ارائه می‌شوند از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بنابراین خمیر شما طوری که باید نمی‌شود. به عنوان مثال با اضافه کردن خمیر مایه یا مخمر بی کیفیت به خمیر، در نهایت نان یا شیرینی شما ترد و خوشمزه نخواهد شد.

سفارش خمیر مایه دزمایه

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه دزمایه

امروزه با خرید و فروش اینترنتی خمیر مایه، این محصول بسیار راحت به دست خریداران می‌رسد. شما می‌توانید خمیر مایه دزمایه را به صورت اینترنتی سفارش و خریداری کنید. با خرید خمیر مایه دزمایه به شکل اینترنتی، نه تنها می‌توانید قیمت‌ها را در وزن‌های مختلف مشاهده و مقایسه کنید، بلکه در وقتتان هم صرفه‌جویی خواهد شد.

تمامی انواع خمیرمایه‌ دزمایه در این فروشگاه‌ با به ‌روزترین تاریخ تولید و با مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی این خمیر مایه، سفارش شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین بسته‌بندی ارسال می‌شود.

انواع خمیر مایه دزمایه

خمیر مایه دزمایه انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها خصوصیات و شرایط نگهداری خاصی دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز آن را سفارش دهید:

  • خمیر مایه خشک فوری (به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه می‌شود.)
  • خمیر مایه خشک فعال (ابتدا باید آن را در آب ولرم حل کنید تا عمل بیاید و سپس آن را به مواد خمیر اضافه کنید)
  • خمیر مایه مرطوب یا فشرده (رطوبت بسیار بالایی دارد و بسیار زود فاسد خواهد شد)
خرید آنلاین خمیر مایه دزمایه

سفارش خمیر مایه دزمایه دزفول

خمیر مایه یا مخمر، یکی از اصلی‌ترین مواد برای تهیه انواع خمیرها است. با افزودن خمیر مایه به خمیر، نان یا شیرینی در نهایت طعم و عطر بسیار خوبی پیدا می‌کند. همچنین باعث افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن آن خواهد شد. بر همین اساس خمیر مایه باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. خمیر مایه دزمایه دزفول، از بهترین کیفیت برخوردار است. با خرید خمیر مایه زمایه دزفول به صورت اینترنتی، خیالتان از نظر کیفیت و داشتن قیمت مناسب راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن