خرید خمیر مایه گیلان

خرید خمیر مایه گیلان

خمیر مایه (Baking Yeast) یا مخمر یکی از مهم‌ترین مواد اولیه مهم در تهیه انواع نان‌ها و شیرینی‌ها به شمار می‌رود. برای خرید خمیر مایه گیلان باید به فروشگاه‌های معتبر که بهترین مخمرها را ارائه می‌دهند، مراجعه کنید. خمیر مایه، موجودی تک سلولی و یکی از صدها گونه مخمر شناخته شده در طبیعت است. اضافه کردن خمیر مایه یا مخمر به خمیر نان، شیرینی و پیراشکی باعث ایجاد عطر و طعم خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و پوک شدن می‌شود. بنابراین خمیر مایه‌ باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. خمیر مایه گیلان علاوه بر داشتن قیمت مناسب، از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است. با استفاده از این خمیر مایه، نان یا شیرینی شما بسیار مرغوب خواهد شد.

خرید مایه خمیر گیلان

ویژگی خمیر مایه

خمیر مایه، نوعی موجود ذره بینی پرکار با نام علمی ساکارو مایسس سرویزیه (saccharomyces cerevisiae) است. با رشد این موجود درون مواد خمیر نان یا شیرینی، گاز کربنیک و سایر مواد آلی تولید می‌شود که ارزش تغذیه‌ای نیز دارد. در واقع خمیر مایه با در مجاورت قرار گرفتن آب، فعالیت و رشد خود را آغاز و گاز کربنیک (CO۲) و مواد آلی در خمیر تولید می‌کند؛ این گاز کربنیک سبب افزایش حجم، پوکی و تخلخل می‌شود. همچنین ترکیبات آلی آن ارزش غذایی، عطر و طعم خوش ایجاد می‌کند.  

زمانی‌که شما در پخت نان یا شیرینی از خمیر مایه یا مخمر استفاده می‌کنید، فرآیند درست شدن آن تقریبا نصف مدت زمان عادی طول خواهد کشید. همچنین اگر در دستورالعمل درست کردن نانی نیاز به دوبار عمل آوردن باشد، می‌توانید خیلی راحت از مخمر فوری استفاده کنید.

خرید خمیر مایه گیلان

خمیر مایه تاثیر بسیار مهمی در فرآیند تهیه انواع نان‌ها و شیرینی‌ها دارد. بر همین اساس باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. خمیر مایه گیلان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید به خرید خمیر مایه گیلان بپردازید. در واقع اهمیت تهیه یک خمیر مایه خوب و با کیفیت به اندازه‌ای بوده که اگر نان یا شیرینی بافت و کیفیت مطلوبی نداشته باشد، مشکل را از خمیرمایه‌ آن می‌دانند. همچنین در صورتی‌که مواردی همچون پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی داشته باشد، می‌گویند که خمیر مایه آن خوب بوده است.

با توجه به این موضوع، خرید یک خمیر مایه با کیفیت و درجه یک پیشنهاد می‌شود. بعد از خرید خمیر مایه برای تازه ماندن آن باید شرایط نگهداری آن را رعایت کنید. خمیر مایه را در یخچال یا فریزر، داخل یک ظرف در بسته که هوا به داخلش نرود نگه دارید.

قیمت و سفارش خمیر مایه گیلان

قیمت خمیر مایه گیلان

قیمت خمیر مایه گیلان با توجه به کیفیت بسیار بالای آن، بسیار مناسب است. قیمت این خمیر مایه بر اساس نوع خمیر مایه (خشک، فشرده و فوری) و وزن آن محاسبه می‌شود و به فروش می‌رسد. اگر شما خمیر مایه را به شکل عمده یعنی کارتنی خریداری کنید، قیمت آن برای شما بسیار مناسب‌ خواهد بود. خمیر مایه‌‌ای که قیمت‌ پایین‌‌تری داشته باشد، از کیفیت لازم برخوردار نیست. بنابراین خمیر شما طوری که باید شود، نخواهد شد.

به عنوان مثال با اضافه کردن خمیر مایه یا مخمر بی کیفیت به خمیر، در نهایت نان یا شیرینی شما ترد و خوشمزه نمی‌شود. با توجه به این موضوع، باید گفت که در زمان خرید، جمله معروف کیفیت را فدای قیمت نکنید را به یاد داشته باشید.

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه گیلان

امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند که به خرید و فروش اینترنتی بپردازند. برخی از فروشگاه‌های عرضه خمیر مایه، برای راحتی مشتریان خود امکان خرید اینترنتی انواع خمیر مایه را فراهم آورده‌اند. بنابر این شما می‌توانید خمیر مایه گیلان را به صورت اینترنتی سفارش دهید. با خرید خمیر مایه گیلان به شکل اینترنتی، نه تنها می‌توانید قیمت‌ها را مشاهده و مقایسه کنید، بلکه در وقت شما هم صرفه‌جویی خواهد شد.

با توجه به تنوع محصولات و انواع خمیر مایه در سایت، این امکان وجود دارد تا بتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و سفارش دهید. تمامی انواع خمیرمایه‌ها در این فروشگاه‌ با به‌روزترین تاریخ تولید و با مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی خمیر مایه، سفارش مورد نظر شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین بسته‌بندی ارسال می‌شود.

انواع خمیر مایه گیلان

انواع خمیر مایه

خمیر مایه انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و شرایط نگهداری خاصی دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود آن را سفارش دهید:

  • خمیر مایه خشک فوری (می‌توان آن را به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه کرد.)
  • خمیر مایه خشک فعال (ابتدا باید آن را در آب ولرم حل کنید تا عمل بیاید و سپس آن را به مواد خمیر بیافزایید)
  • خمیر مایه مرطوب یا فشرده (رطوبت بسیار بالایی دارد و به همین خاطر زود فاسد می‌شود)

سفارش خمیر مایه در گیلان

خمیر مایه یا مخمر نقش بسیار پررنگی در تهیه یک خمیر خوب دارد. با اضافه کردن خمیر مایه به خمیر، نان یا شیرینی شما در نهایت طعم و عطر بسیار خوبی پیدا می‌کند. همچنین باعث افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن آن می‌شود. با توجه به این موضوع خرید یک خمیر مایه با کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد. با خرید خمیر مایه گیلان به صورت اینترنتی، خیالتان به لحاظ کیفیت راحت خواهد بود. سفارش اینترنتی خمیر مایه، قیمت مناسبی هم دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن