خرید خمیر مایه تهران

خرید خمیر مایه تهران

خمیر مایع مخمر شناخته شده‌ای است که به طور معمول مورداستفاده نانواها، قنادها، خانم‌های خانه‌دار و… در فرایند پخت‌وپز است. خاستگاه خمیرمایه کشور هلند است و حاوی مخمر ساکارو مایسس سرویزیه است. خمیرمایه را می‌توان جزو مواد اولیه و اصلی در تهیه و پخت نان به حساب آورد. در این مقاله به معرفی خمیرمایه و نکات قابل‌توجه در هنگام خرید خمیر مایه تهران می‌پردازیم.

خمیرمایه چیست و چه کاربردی دارد؟

 این مخمر در مراحل تولید و تهیه خمیر اولیه فرآورده‌های خمیری چون نان، شیرینی، فست‌فودها و…استفاده می‌شود. درواقع عملی که خمیرمایه روی خمیر انجام می‌دهد، افزایش اندازه و حجم بافت خمیر است که در اصطلاح به آن ورآمدن یا پف‌کردن می‌گویند. این مخمر با رشد خود در خمیر و تولید فراورده‌های آلی و گازکربنیک، باعث ورآمدن خمیر می‌شود. علاوه بر این، خمیرمایه تأثیر مطلوبی در مزه و بوی نان دارد و ارزش غذایی نان را چند برابر می‌کند.

قبل از رواج مصرف خمیرمایه، درگذشته از ماده‌ای به نام خمیرترش یا جوش‌شیرین برای این منظور استفاده می‌شد. استفاده از جوش شیرین تاثیر نامطلوبی بر سلامتی وباعث مشکلاتی چون زخم معده، سرطان . پوکی استخوان است.

انواع خمیر مایه تهران

 انواع خمیرمایه در هنگام خرید خمیرمایه تهران

 خمیرمایه انواع متفاوتی دارد. این مخمر با درنظرگرفتن مقدار رطوبتی که در آن وجود دارد، در انواع متفاوت مخمرهای فشرده، مخمرهای آماده و فوری، مخمرهای خشک فعال و مخمرهای زود ورآورنده تولید می‌شود. در ادامه به معرفی چند نوع خمیر مایه پر مصرف می پردازیم.

خمیر مایه خشک فعال

هنگام خرید خمیر مایه تهران، توجه داشته باشید که نوع خشک و فعال این مخمر، دانه‌هایی کوچک و گرد دارد. با توجه به نام آن، میزان رطوبت آن نسبت‌ به خمیرمایه‌هایی دیگر کم‌تر است و به مقدار بیشتری رطوبت از دست داده است. این ویژگی باعث افزایش ماندگاری و عمر خمیرمایه می‌شود خمیرمایه خشک فعال قبل از مصرف نیاز به حل‌شدن در آب ولرم دارد.

خمیرمایه خشک فوری

 از انواع دیگر خمیرمایه می‌توان به خمیرمایه خشک فوری اشاره کرد که به رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ و به شکل رشته‌های ریز است. این نوع خمیرمایه  به صورت خشک و مستقیم استفاده می‌شود.

خمیر مایه فشرده

 معمولاً خمیرمایه‌هایی که درصد رطوبت در آن‌ها بالاست با نام خمیرمایه فشرده شناخته می‌شوند و بسته‌بندی آن‌ها در قالب مربع است. این خمیرمایه ها با توجه به رطوبت زیادی که دارند ماندگاری کمی داشته و توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شوند.

قیمت خمیر مایه تهران

شرایط دمایی و محیطی لازم برای نگه‌داری از خمیرمایه

 هنگام خرید خمیر مایه تهران، در زمینه شرایط نگهداری آن اطلاعات کافی کسب کنید. شرایط نگه‌داری انواع خمیرمایه باتوجه به میزان رطوبت آن‌ها، دمای محیط و عمر و ماندگاری هر خمیرمایه متفاوت است. دمای محیط نگه‌داری خمیرمایه نباید خیلی بالا باشد. در مواردی برای مدتی کوتاه می توان خمیر مایه را در دمای اتاق نگه داری کرد.

 این تنها در صورتی است که درب پاکت خمیرمایه باز نشده باشد. برای نگه‌داری پاکت‌های خمیرمایه استفاده‌شده و بازشده به دمای پایین‌تری نیاز دارید. به‌خاطر داشته باشید که خمیرمایه‌های باز شده باید به صورت پوشیده فریز شوند. قبل از مصرف خمیرمایه فریز شده، آن را به دمای اتاق برسانید.

 قیمت  و خرید خمیرمایه تهران

  در زمان خرید خمیر مایه تهران، عوامل مختلفی در قیمت خمیرمایه تأثیرگذار هستند. به طور معمول این مخمر با توجه به نوع، میزان ماندگاری و مور‌د مصرفی، باقیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید پس از کسب اطلاعات در زمینه قیمت و کیفیت انواع خمیرمایه تهران اقدام به خرید محصول باکیفیت و قیمت مناسب کنید.

 پف نان با خمیر مایه تهران

 ما در این مقاله به معرفی مخمری به نام خمیرمایه و ضرورت استفاده از آن در پخت‌وپز پرداختیم. در هنگام خرید خمیر مایه تهران به نوع مصرف خود و قیمت و کیفیت محصول توجه داشته باشید. در تهیه خمیر اولیه انواع فرآورده‌های خمیری چون‌ نان، شیرینی و… از خمیرمایه به منظور افزایش حجم خمیر و پف کردن آن استفاده می‌شود.

مصرف خمیرمایه علاوه ‌بر افزایش حجم خمیر، فوایدی چون افزایش ارزش غذایی و طعم و عطر مطلوب را برای نان به همراه دارد. خمیرمایه با توجه به میزان رطوبت آن در انواع متفاوت خمیرمایه خشک فعال، خمیرمایه خشک فوری و خمیرمایه فشرده موجود است.

 خرید خمیر مایه تهران جایگزین بسیار مناسب‌تر و سالم‌تری برای روش‌های قدیمی که به‌منظور ورآمدن نان استفاده می‌شد، هستند. با توجه به این‌که استفاده از جوش‌شیرین برای این منظور، سلامتی انسان را به خطر می‌اندازد، توصیه می‌شود حتماً از خمیرمایه مناسب استفاده شود. مصرف جوش‌شیرین در فرایند پخت فرآورده‌های خمیری عوارض غیر قابل جبرانی چون زخم معده، پوکی استخوان و سرطان‌ها را به همراه دارد.

سفارش انلاین خمیر مایه تهران

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه تهران

بنکدارهای مواد غذایی، شیرینی فروشی‌ها و نانوایی‌های شهر تهران می‌توانند خرید خمیر مایه تهران را به آسانی و با اختلاف قیمت بالایی از سایت ما خریداری کنند. همکاری ما با برندهای معتبر باعث شده خرید أنواع خمیر مایه در وزن‌های مختلف برای شما مشتریان عزیز فراهم باشد.

خرید خمیر مایه تهران

همین حالا برای گرفتن قیمت و تخفیف ویژه مشتریان وب سایت با ما تماس بگیرید. خرید خمیر مایه به صورت اینترنتی از یک سایت معتبر باعث می‌شود دغدغه و هزینه‌های شما بسیاز کمتر شود پس همین امروز اقدام کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن