خرید خمیر مایه رضوی

خرید خمیر مایه رضوی

خمیر مایه (Baking Yeast) نقش بسیار پررنگی در پخت با کیفیت انواع نان، شیرینی، کیک و پیتزا دارد. هنگامی‌که خمیر مایه یا مخمر به خمیر اضافه می‌شود، عطر و طعم خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و در نهایت پوک شدن را فراهم می‌آورد. خمیر مایه رضوی کیفیت بسیار بالایی دارد که می‌توانید با خیال راحت به خرید خمیر مایه رضوی بپردازید. خمیر مایه موجودی ذره بینی است که با اضافه شدن آن به خمیر رشد می‌کند و باعث تولید گاز کربنیک و سایر مواد آلی می‌شود. خمیر مایه رضوی با توجه به کیفیت بسیار بالای آن قیمت مناسبی هم دارد. با افزودن این خمیر مایه به خمیر، کیفیت و مرغوبیت کار در نهایت بالا می‌رود.

ویژگی خمیر مایه  رضوی

خمیر مایه یا مخمر موجودی زنده است که در صورت قرار گرفتن در شرایط مساعد، فعالیت خود را آغاز می‌کند. خمیر مایه، یکی از صدها گونه مخمر شناسایی شده به شمار می‌رود که با نام علمی ساکارو مایسس سرویزیه (Saccharomayces Cerevisia) شناخته می‌شود. گاز کربنیک حاصله از خمیر مایه باعث افزایش حجم، پوکی و تخلخل نان و ترکیبات آلی آن باعث افزایش عطر، طعم خوش نان و ارزش تغذیه‌ای ماده غذایی خواهد شد.

خمیر مایه یا مخمر را به دو صورت می‌توان برای حجم گرفتن خمیر استفاده کرد. خمیر مایه هم به صورت خشک و مستقیما به آرد اضافه می‌شود و هم به شکل غیر مستقیم و بعد از فعال شدن به آن اضافه خواهد شد؛ بدین صورت که ابتدا باید آن را با کمی آب ولرم، نمک یا شکر مخلوط کرده و پس از چند دقیقه که حجم گرفت آن را به آرد اضافه کنید.

انواع خمیر مایه رضوی

خرید خمیر مایه رضوی

خمیر مایه یا مخمر، در فرآیند تهیه خمیر انواع نان‌ها، شیرینی‌ها، کیک‌ها و پیتزاها تاثیر بسیار مهمی دارد. ‌بنابراین خرید یک خمیر مایه با کیفیت اهمیت بسیاری خواهد داشت. خمیر مایه رضوی، خمیر مایه‌ای بسیار با کیفیت در نوع خود است. همچنین یکی از بهترین خمیر مایه‌های موجود در ایران محسوب می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به خرید خمیر مایه رضوی بپردازید.

خمیر مایه رضوی در بسته بندی‌های کیسه‌ای و در وزن‌های مختلف به فروش می‌رسند. با خرید این خمیر مایه، محصول نهایی شما مواردی همچون پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی خواهد داشت. در صورت خرید این  خمیر مایه آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. بهترین تاریخ مصرف برای این محصول در صورتی‌که بسته‌بندی آن باز نشده باشد و در داخل یخچال با دمای مناسب (6-4 درجه سانتی‌گراد) نگهداری شده باشد تا 3 هفته پس از تولید است.

قیمت خمیر مایه رضوی

قیمت خمیر مایه رضوی با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، بسیار مناسب است. قیمت این خمیر مایه بر اساس فاکتورهایی مانند نوع خمیر مایه (خشک، تر و فوری) و وزن آن محاسبه می‌شود. در صورتی‌که خمیر مایه به شکل عمده یعنی کارتنی خریداری شود، قیمت آن بسیار مناسب‌‌تر ارائه خواهد شد. خمیر مایه‌‌های با قیمت‌ پایین‌‌تر از آن کیفیت لازم برخوردار نیستند.  شما می‌توانید خمیر مایه رضوی را در بسته بندی‌های 20 کیلویی و 10 کیلویی خریداری کنید.

سفارش انلاین خمیر مایه رضوی

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه رضوی

امروزه افراد بسیاری به خرید و فروش اینترنتی انواع خمیر مایه می‌پردازند. برخی از فروشگاه‌های عرضه خمیر مایه، امکان خرید اینترنتی انواع خمیر مایه را برای راحتی مشتریان خود فراهم آورده‌اند. بنابر این شما می‌توانید خمیر مایه رضوی را به صورت اینترنتی با هر مقداری که می‌خواهید با بهترین قیمت سفارش دهید. در خرید خمیر مایه رضوی به شکل اینترنتی، با مشاهده قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها خرید رضایت بخشی خواهید داشت.

در واقع با توجه به تنوع محصولات و ارائه انواع خمیر مایه رضوی در سایت، این امکان وجود دارد تا بتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و سفارش دهید. تمامی انواع خمیرمایه‌ها در این فروشگاه‌ با به‌روزترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی خمیر مایه، نه تنها در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد، بلکه سفارش مورد نظر شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود.

انواع خمیر مایه رضوی

خمیر مایه رضوی انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و شرایط نگهداری خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز، محصول مورد نظر را سفارش دهید:

  • خمیر مایه خشک فوری (به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه می‌شود.)
  • خمیر مایه خشک فعال (ابتدا باید آن را فعال کرد تا عمل بیاید و سپس آن را به مواد خمیر اضافه کنید.)
  • خمیر مایه مرطوب یا فشرده (به خاطر داشتن طوبت بالا، بسیار زود فاسد می‌شود.)
سفارش خمیر مایه رضوی

سفارش خمیر مایه رضوی

خمیر مایه یا مخمر تاثیر بسیار زیادی در به عمل‌آوری انواع خمیر دارد. با افزودن خمیر مایه به خمیر، نان، شیرینی، کیک و پیتزایی که با این نوع خمیر پخته خواهد شد در نهایت طعم و عطر بسیار خوبی پیدا می‌کند. همچنین باعث افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن آن می‌شود. با توجه به این موضوع، خرید یک خمیر مایه با کیفیت، اهمیت بسیار بالایی دارد. خمیر مایه رضوی چندین سال است که با بهترین کیفیت تولد می‌شود. شما با خرید خمیر مایه رضوی به صورت اینترنتی، خیالتان به لحاظ کیفیت و داشتن قیمت مناسب راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن