خرید خمیر مایه فریمان

خرید خمیر مایه فریمان

خرید خمیر مایه فریمان

خمیر مایه یا مخمر، نقش بسیار مهمی در تهیه یک خمیر خوب و با کیفیت ایفا می‌کند. خمیر مایه یکی از مواد اولیه مهم برای تهیه انواع نان و شیرینی به شمار می‌رود. این ماده باعث به عمل‌آوری خمیر می‌شود و به عبارتی نقش حجم‌دهندگی را ایفا می‌کند. خمیر مایه فریمان کیفیت بسیار خوبی دارد. شما می‌توانید به صورت اینترنتی به خرید خمیر مایه فریمان بپردازید. شرکت ایران ملاس تولیدکننده انواع خمیرمایه با نام تجاری «فریمان» است.

افزودن خمیر مایه یا مخمر به خمیر انواع نان، شیرینی، کیک، پیتزا و پیراشکی در نهایت باعث ایجاد افزایش حجم، عطر و طعم خوب، افزایش ارزش غذایی و پوک شدن می‌شود. خمیر مایه فریمان علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. با استفاده از این خمیر مایه، محصول نهایی مانند نان یا شیرینی بسیار مرغوب خواهد شد.

خرید و قیمت خمیر مایه فریمان

ویژگی خمیر مایه فریمان شرکت ایران ملاس

خمیر مایه با نام علمی ساکارو مایسس سرویزیه (Saccharomayces Cerevisiae)   موجودی تک سلولی و یکی از صدها گونه مخمر شناخته شده در طبیعت است. زمانی‌که خمیر مایه در مجاورت آب و شکر یا نمک قرار می‌گیرد فعالیت و رشد خود را آغاز و گاز کربنیک (CO۲) و مواد‌آلی در خمیر تولید می‌کند. گاز کربنیک سبب افزایش حجم، تخلخل و پوکی و ترکیبات آلی موجب افزایش ارزش غذایی، عطر و طعم خوش خواهد شد.

خمیر مایه فریمان چندین سال است که توسط شرکت ایران ملاس تولید می‌شود. محصولات این شرکت با توجه به تکنولوژی جدید و پیشرفته سیستم‌های تولید و کنترل، کیفیت مطلوبی دارند و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند. این محصول یکی از برندهای معروف و شناخته شده خمیر مایه در کشور است. شرکت ایران ملاس در حال حاضر سالانه ظرفيت توليد 8000 تن خمیر مایه را دارد.

خرید خمیر مایه فریمان

خمیر مایه یا مخمر، تاثیر بسیار زیادی بر تهیه با کیفیت خمیر انواع نان‌، شیرینی، کیک، پیراشکی و پیتزا دارد. زمانی‌که خمیر مایه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد، خمیر هم بسیار خوب می‌شود و در نهایت محصول مرغوبی تولید خواهد شد. انواع خمیر مایه فریمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین شما می‌توانید برای تهیه یک خمیر مایه با کیفیت به  خرید خمیر مایه فریمان بپردازید.

خمیر مایه فریمان در بسته بندی‌های کیسه‌ای و در وزن‌های مختلف به فروش می‌رسد. با خرید خمیر مایه فریمان، محصول نهایی شما مواردی همچون پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی خواهد داشت. در صورت خرید این خمیر مایه آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

قیمت خمیر مایه فریمان

خمیر مایه فریمان با توجه به کیفیت بسیار بالای آن، قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت این خمیر مایه با توجه به عواملی مانند نوع خمیر مایه (خشک، تر و فوری) و وزن آن محاسبه می‌شود. در صورتی‌که خمیر مایه فریمان را به شکل عمده یعنی کارتنی خریداری کنید، قیمت آن بسیار مناسب‌‌تر ارائه خواهد شد. خمیر مایه‌‌های با قیمت‌ پایین‌‌تر، از آن کیفیت لازم برخوردار نیستند.  خمیر مایه فریمان در وزن‌های مختلفی مانند 500 گرمی، 10 کیلویی و  20 کیلویی به فروش می‌رسد.

سفارش خمیر مایه فریمان

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه فریمان

شما می‌توانید خمیر مایه فریمان را به صورت اینترنتی سفارش و خریداری کنید. برخی از فروشگاه‌ها، امکان خرید اینترنتی انواع خمیر مایه را فراهم آورده‌اند. با خرید اینترنتی خمیر مایه رضوی، هم در وقت صرفه‌جویی می‌شود و هم می‌توانید هر مقداری که می‌خواهید با بهترین قیمت سفارش دهید. در خرید خمیر مایه فریمان به شکل اینترنتی، با مشاهده قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها خرید رضایت‌بخش‌تری خواهید داشت.

با توجه به تنوع محصولات و ارائه انواع خمیر مایه فریمان با اوزان مختلف در سایت، این امکان وجود دارد که بتوانید محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و سفارش دهید. تمامی انواع خمیرمایه‌ فریمان در این فروشگاه‌ با به‌روزترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی خمیر مایه فریمان، سفارش شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

انواع خمیر مایه فریمان

خمیر مایه فریمان انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و شرایط نگهداری خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز، محصول مورد نظر را سفارش دهید:

  • خمیر مایه خشک فوری (به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه می‌شود.)
  • خمیر مایه خشک فعال (ابتدا باید آن را فعال کرد تا عمل بیاید و سپس آن را به مواد خمیر اضافه کنید.)
  • خمیر مایه مرطوب یا فشرده (به خاطر داشتن طوبت بالا، بسیار زود فاسد می‌شود.)

سفارش خمیر مایه فریمان

خمیر مایه یا مخمر نقش بسیار پررنگی در به عمل‌آوری انواع خمیر دارد. با اضافه کردن خمیر مایه به خمیر اناع نان و شیرینی طعم و عطر بسیار خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن به وجود می‌آید. خمیر مایه فریمان محصولی از شرکت ایران ملاس است و به عنوان یک خمیر مایه بسیار با کیفیت شناخته می‌شود. با توجه به فرایند تولید خمیر مایه فریمان و جایگاه برند آن در صنعت خمیر مایه، این محصول قیمت بسیار خوب و مناسبی دارد. با خرید خمیر مایه فریمان به صورت اینترنتی خیالتان به لحاظ کیفیت و داشتن قیمت مناسب، راحت خواهد بود.

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید خمیر مایه فریمان»

  1. بهادرانی

    سلام. مخمر غیر فعال غذایی مورد استفاده گیاهخواران را تولید می کنید؟

    1. سلام از مخمر محصولات جانبی زیادی تولید میشه ممنون میشم اگه اطلاعات بیشتر نیاز دارید با واتس آپ ما در ارتباط باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن