خرید خمیر مایه سامینه

خرید خمیر مایه سامینه

خرید خمیر مایه سامینه

خمیر مایه برای تهیه یک خمیر خوب و باکیفیت لازم و ضروری به شمار می‌رود. این ماده یکی از مواد اولیه مهم در مغازه‌های نانوایی، قنادی و فست فودی به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خمیر مایه، عمل‌آوری سریع خمیر و به عبارتی حجم‌دهندگی آن است.

برند سامینه یکی از بهترین خمیر مایه‌ها را تولید می‌کند. لذا شما می‌توانید با خیال راحت به خرید خمیر مایه سامینه بپردازید. اضافه کردن خمیر مایه به خمیر در نهایت باعث ایجاد افزایش حجم، عطر و طعم خوب، افزایش ارزش غذایی و پوک شدن می‌شود. خمیر مایه سامینه در کنار داشتن کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. با خرید این خمیر مایه، خیالتان به لحاظ کیفیت محصول راحت خواهد بود.

ویژگی خمیر مایه سامینه

نام علمی خمیر مایه، ساکارو مایسس سرویزیه (Saccharomayces Cerevisiae) است؛ موجودی تک سلولی و یکی از صدها گونه مخمر شناخته شده در طبیعت به حساب می‌‌‌آید. با اضافه شدن خمیر مایه به خمیر، گاز کربنیک (CO۲) و مواد‌آلی در خمیر تولید می‌شود. گاز کربنیک باعث افزایش حجم، تخلخل و پوکی و ترکیبات آلی سبب بالا رفتن ارزش غذایی، عطر و طعم خوش خواهد شد.

خمیرمایه سامینه فعالیت خود را از سال 1399 با تولید خمیر مایه 70 گرم وکیوم آغاز کرده است. ظرفیت تولید روزانه این مجموعه در ابتدا روزانه 200 کیلوگرم بود. اما با افزایش تولید و توسعه کار، این عدد به 2.5 تن در روز می‌رسد. در حال حاضر این مجموعه، نمایندگی‌های فعالی در  شهرهای مشهد، کرمان، سیستان و بلوچستان، کیش، آمل، رشت، تهران، شاهرو، شهرکرد و گناباد دارد. همچنین دارای 2 نمایندگی در خارج از ایران، در کشورهای افغانستان و عراق است. این مجموعه تلاش می‌کند تا بتواند نمایندگی‌های خود را در سرتاسر ایران تکمیل کند.

قیمت خمیر مایه سامینه

سفارش خمیر مایه سامینه

خمیر مایه، نقش بسیار پررنگی در به عمل‌آوری خمیر دارد. بر همین اساس مغازه‌داران (نانوایی‌ها، قنادی‌ها و فست فودی‌ها) و افراد بسیاری در منزل برای تهیه خمیر به خرید خمیر مایه سامینه می‌پردازند. هر اندازه کیفیت این محصول بیشتر باشد، خمیر بهتری به دست می‌آید. خمیر مایه سامینه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید به خرید خمیر مایه سامینه بپردازید. خمیرمایه سامینه در اوزان مختلف 500_ 450_ 300_ 100_90_ 70 گرمی به تولید می‌رسد. شما می‌توانید این محصول را در وزن مورد نظر خود خریداری کنید. در صورت خرید این خمیر مایه آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید تا تازه بماند و خراب نشود.

قیمت خمیر مایه سامینه

خرید خمیر مایه سامینه با توجه به کیفیت بالای آن، قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت این خمیر مایه براساس فاکتورهایی مانند وزن و نوع خمیر مایه (خشک، فشرده و فوری) محاسبه می‌شود و به فروش می‌رسد. در صورتی‌که خمیر مایه سامینه به صورت عمده یعنی کارتنی خریداری شود، قیمت آن بسیار مناسب‌تر‌ ارائه خواهد شد. در نظر داشته باشید که خمیر مایه‌‌هایی که با قیمت‌ پایین‌‌تری ارائه می‌شوند بدون کیفیت هستند و خمیر شما در نهایت خوب نخواهد شد.

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه سامینه

امروزه با خرید و فروش اینترنتی انواع خمیر مایه، خرید این محصول بسیار راحت شده است. برخی از فروشگاه‌های عرضه خمیر مایه، امکان خرید اینترنتی انواع خمیر مایه را فراهم آورده‌اند. بر همین اساس شما می‌توانید انواع خمیر مایه سامینه را به شکل اینترنتی و با هر مقداری که می‌خواهید با بهترین قیمت سفارش دهید. با خرید خمیر مایه سامینه به شکل اینترنتی، می‌توانید قیمت‌ها را به راحتی مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهید.

تمامی انواع خمیرمایه‌های سامینه بسیار مرغوب است و با به‌روزترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی این خمیر مایه، نه تنها در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد، بلکه سفارش مورد نظر شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود.

انواع خمیر مایه سامینه

انواع خمیر مایه سامینه

خمیر مایه سامینه انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و شرایط نگهداری خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز، محصول مورد نظر را سفارش دهید:

  • خمیر مایه خشک فوری (به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه می‌شود.)
  • خمیر مایه خشک فعال (ابتدا باید آن را فعال کرد تا عمل بیاید و سپس آن را به مواد خمیر اضافه کنید.)
  • خمیر مایه مرطوب یا فشرده (به خاطر داشتن طوبت بالا، بسیار زود فاسد می‌شود.)

 خمیر مایه سامینه کیفیت نان شما

خمیر مایه یا مخمر نقش بسیار پررنگی در به عمل‌آوری انواع خمیر دارد. خمیر مایه یکی از مواد  اولیه برای تهیه انواع خمیر مانند نان و شیرینی است. با اضافه کردن خمیر مایه عطر و طعم و عطر بسیار خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن اتفاق می‌افتد.

شرکت سامینه با وجود اینکه به تازگی فعالیت خود را در زمینه تولید خمیر مایه شروع کرده است؛ اما توانسته بهترین و باکیفیت‌ترین خمیر مایه‌ را با مناسب‌ترین قیمت به بازار ارائه دهد. بر همین اساس با خرید خمیر مایه سامینه خیال شما به لحاظ کیفیت راحت خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن