خرید خمیر مایه ناب مایه

خرید خمیر مایه ناب مایه

خمیر مایه ناب مایه

خمیر مایه با نام علمی ساکارو مایسس سرویزیه (Saccharomayces Cerevisia) تاثیر بسیار مهمی در کیفیت انواع محصولات غذایی دارد. هنگامی‌که خمیر مایه به خمیر اضافه می‌شود، عطر و طعم خوب، افزایش حجم، استحکام بافت، افزایش ارزش غذایی و در نهایت پوک شدن را فراهم می‌آورد. با خرید خمیر مایه ناب مایه می‌توان تمامی این موارد را شاهد بود. خمیر مایه ناب مایه که توسط شرکت رازی به تولید می‌رسد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید این خمیر مایه را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب خریداری کنید.

ویژگی خمیر مایه ناب مایه

خمیر مایه یا مخمر ، یکی از صدها گونه مخمر شناسایی شده در طبیعت به شمار می‌رود. زمانی‌که این موجود زنده در شرایط مساعد قرار بگیرد، رشد و فعالیت خود را آغاز می‌کند. با افزودن خمیر مایه ناب مایه به خمیر، گاز کربنیک و مواد آلی تولید می‌شود. گاز کربنیک حاصله از خمیر مایه باعث افزایش حجم، پوکی و تخلخل نان و ترکیبات آلی آن باعث ایاد طعم خوش، افزایش عطر و ارزش تغذیه‌ای ماده غذایی خواهد شد.

شرکت رازی خمیر مایه تولیدی خود را با نام تجاری ناب مایه به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر این شرکت، به عنوان بزرگترین تولیدکننده خمیرمایه خشک فوری و تر در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود. شرکت رازی در مجاورت کارخانه شکر شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی واقع در کیلومتر 35 جاده اهواز – آبادان واقع شده است.

قیمت خمیر مایه ناب مایه

خرید خمیر مایه ناب مایه

خمیر مایه، در فرآیند تهیه خمیر انواع نان‌ها، شیرینی‌ها، کیک‌ها، کلوچه، پیراشکی‌ و پیتزا نقش بسیار پررنگی دارد. ‌بر همین اساس می‌توان گفت که این محصول به صورت روزانه مورد استفاده صنایع مختلف غذایی و حتی مصرف خانگی قرار دارد. خمیر مایه ناب مایه یکی از بهترین خمیر مایه‌های موجود در ایران شناخته می‌شود. بنابراین شما می‌توانید برای خرید یک خمیر مایه مرغوب و باکیفیت به خرید خمیر مایه ناب مایه بپردازید. با خرید این خمیر مایه، محصولات غذایی مواردی همچون پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی خواهند داشت.

خمیر مایه ناب مایه در بسته‌بندی‌های کیسه‌ای و با اوزان مختلف به فروش می‌رسد. این خمی مایه در وزن‌های مختلف 100 گرمی، 500 گرمی، 600 گرمی و 10 کیلویی ارائه می‌شود. شما می‌توانید این محصول را با توجه به نوع نیاز خود خریداری کنید. در صورت خرید این خمیر مایه آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگه دارید.

قیمت خمیر مایه ناب مایه

قیمت خمیر مایه ناب مایه بر اساس کیفیت بالایی که دارد، بسیار مناسب است. قیمت این خمیر مایه با توجه به فاکتورهایی مانند نوع خمیر مایه (خشک فوری و تر) و وزن آن محاسبه می‌شود. اگر خمیر مایه به شکل عمده یعنی کارتنی خریداری شود، قیمت آن بسیار مناسب‌‌تر ارائه خواهد شد. در نظر داشته باشید که خرید خمیر مایه ناب مایه با قیمت‌ پایین‌‌تر از آن کیفیت لازم برخوردار نیستند.

سفارش/ خرید اینترنتی خمیر مایه ناب مایه

خرید و فروش اینترنتی انواع خمیر مایه، دسترسی افراد را به این محصول بسیار راحت کرده است. برخی از فروشگاه‌های عرضه خرید خمیر مایه ناب مایه ، امکان خرید اینترنتی انواع خمیر مایه از جمله برند ناب مایه را برای راحتی خریداران فراهم آورده‌اند. بر همین اساس شما می‌توانید خمیر مایه ناب مایه که محصولی از شرکت رازی است را به صورت اینترنتی و با هر تعدادی که می‌خواهید با بهترین قیمت سفارش دهید. با خرید خمیر مایه ناب مایه به صورت اینترنتی، می‌توان به راحتی قیمت‌ها را مشاهده و سپس محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کرد.

تمامی انواع خمیرمایه‌ خشک فوری و تر ناب مایه در این فروشگاه‌ با به‌روزترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با خرید اینترنتی خرید خمیر مایه ناب مایه، نه تنها در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد، بلکه سفارش مورد نظر شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود.

سفارش خمیر مایه ناب مایه

انواع خمیر مایه ناب مایه

خمیر مایه ناب مایه انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و شرایط نگهداری خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز، محصول مورد نظر را سفارش دهید:

  • خمیر مایه خشک فوری (به صورت مستقیم و به شکل خشک به سایر مواد خمیر اضافه می‌شود.)
  • خمیر مایه خشک فعال (ابتدا باید آن را فعال کرد تا عمل بیاید و سپس آن را به مواد خمیر اضافه کنید.)
  • خمیر مایه تر (به خاطر داشتن طوبت بالا، بسیار زود فاسد می‌شود.)

سفارش خمیر مایه ناب مایه

خمیر مایه، مصرف بسیار بالایی در صنایع مختلف غذایی دارد. چرا که خمیر مایه باعث به عمل‌آوری انواع خمیر می‌شود. با افزودن خمیر مایه به خمیر انواع نان، شیرینی، کیک، کلوچه، پیراشکی و  پیتزا، آن ماده غذایی در نهایت طعم و عطر بسیار خوبی پیدا می‌کند. همچنین باعث افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن آن می‌شود. با توجه به این موضوع، خرید یک خمیر مایه با کیفیت، اهمیت بسیار بالایی دارد. خمیر مایه ناب مایه، محصول شرکت رازی از کیفیت بسیار برخوردار است. با خرید خمیر مایه ناب مایه به صورت اینترنتی، خیالتان به لحاظ کیفیت راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن