خمیر مایه دانیال

خمیر مایه دانیال

خمیر مایه (Baking Yeast) یا مخمر از مهم‌ترین مواد اولیه برای تهیه یک خمیر خوب شناخته می‌شود. خمیر مایه دانیال، محصولی جدید و با کیفیت از شرکت خمیر مایه الکل رازی است. با افزودن این خمیر مایه به خمیر، هم به عمل‌آوری سریع اتفاق می‌افتد و هم در نهایت مواردی نظیر عطر و طعم خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و پوک شدن به وجود خواهد آمد. این محصول از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و موارد مصرف بسیاری دارد. خمیر مایه دانیال را می‌توانید به صورت اینترنتی با بهترین قیمت سفارش دهید.

ویژگی خمیر مایه دانیال

شرکت خمیرمایه الکل رازی با توجه به افزایش ظرفیت تولید خود و همچنین توسعه بازارهای صادراتی، به تولید خمیر مایه دانیال پرداخته است. از ویژگی‌های این خمیر مایه می‌توان به کیفیت خوب و قیمت مناسب آن اشاره کرد. این محصول با رشد و فعالیت خود باعث تولید گاز کربنیک (CO۲) و سایر مواد آلی می‌شود؛ گاز کربنیک سبب افزایش حجم، پوکی و تخلخل شده و ترکیبات آلی آن موجب بالا رفتن ارزش غذایی و عطر و طعم خوش خواهد شد.

خمیر مایه خشک فوری دانیال نیازی به فعال شدن ندارد و به صورت مستقیم و به شکل خشک می‌توان آن را به سایر مواد خمیر اضافه کرد. خمیر مایه دانیال در بسته‌بندی‌های 1، 2.5، 5 و 10 کیلویی و 500 گرم وکیوم به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین این برند، خمیرمایه ساشه 80 و 100 گرم را به تولید می‌رساند.

موارد مصرف خمیر مایه دانیال

 خمیر مایه دانیال موارد مصرف بسیار زیادی دارد. صنایع مختلف غذایی برای تهیه یک خمیر خوب و باکیفیت به خمیر مایه نیاز دارند. تهیه خمیر انواع نان (سنتی، حجیم، نیمه حجیم و صنعتی)، شیرینی‌، کیک، کلوچه، پیتزا و پیراشکی نیازمند خمیر مایه هستند. بنابراین می‌توان گفت که صنوف مختلفی مانند نانوایی‌ها، قنادی‌ها و فست فود و رستوران برای تولید روزانه خود به خمیر مایه نیاز دارند. همچنین افراد زیادی در منزل و کارگا‌ه‌های کوچک تولیدی خود به خمیر مایه برای تهیه انواع نان یا کیک و شیرینی نیاز خواهند داشت. خمیر مایه مصرفی باید کیفیت خوبی داشته باشد؛ در این حالت هم خمیر خوبی به دست خواهید آورد و هم در نهایت شاهد یک محصول مرغوب و خوشمزه خواهید بود.

خرید خمیر مایه دانیال

خمیر مایه، نقش بسیار پررنگی در فرآیند تهیه انواع محصولات غذایی همچون نان‌ها و شیرینی‌ها دارد. بنابراین این محصول باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. خمیر مایه دانیال از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است که شما می‌توانید به خرید آن بپردازید.

اهمیت تهیه یک خمیر مایه خوب و با کیفیت آنقدر بوده که اگر نان یا شیرینی در نهایت بافت و کیفیت مطلوبی نداشته باشد، مشکل را از خمیرمایه‌ آن می‌دانند. بر همین اساس با خرید این خمیر مایه، ماده غذایی در نهایت مواردی همچون پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسبی را به دست می‌آورد. با توجه به این موضوع، خرید این محصول با کیفیت به شما پیشنهاد می‌شود. بعد از خرید خمیر مایه برای تازه ماندن آن باید شرایط نگهداری آن را رعایت کنید. خمیر مایه را در یخچال یا فریزر در دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد، داخل یک ظرف در بسته که هوا به داخلش نرود نگه دارید.

قیمت خمیر مایه دانیال

قیمت خمیر مایه دانیال با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد، بسیار مناسب عرضه می‌شود. قیمت این خمیر مایه بر اساس نوع خمیر مایه (خشک و فوری بودن) و وزن آن محاسبه می‌شود و به فروش می‌رسد. در صورتی‌که شما این خمیر مایه را به شکل عمده یعنی کارتنی خریداری کنید، قیمت آن برای شما بسیار مناسب‌‌تر ارائه خواهد شد. خمیر مایه‌‌‌هایی که در بازار با قیمت‌ پایین‌‌تر به فروش می‌رسند از آن کیفیت لازم برخوردار نیستند. بدین شکل که با اضافه کردن به خمیر، در نهایت نان، کیک یا شیرینی شما ترد و خوشمزه نمی‌شود. با توجه به این موضوع، باید گفت که در زمان خرید، جمله معروف کیفیت را فدای قیمت نکنید را به یاد داشته باشید.

خرید اینترنتی خمیر مایه دانیال

امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند که با خرید اینترنتی، محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند. خمیر مایه دانیال هم از جمله محصولاتی است که می‌توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. با خرید این محصول به شکل اینترنتی، هم در وقت شما هم صرفه‌جویی خواهد شد و هم سفارشتان در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. تمامی انواع خمیرمایه‌های دانیال در وزن‌های مختلف‌ با به‌روزترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود.

سفارش خمیر مایه دانیال

خمیر مایه دانیال، محصولی با کیفیت بسیار مطلوب است که شما می‌توانید با خیال راحت آن را سفارش دهید. با اضافه کردن این خمیر مایه به خمیر، نان یا شیرینی شما در نهایت طعم و عطر بسیار خوبی پیدا می‌کند. همچنین باعث افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن آن می‌شود. با توجه به این موضوع خرید یک خمیر مایه با کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد. با خرید خمیر مایه دانیال به صورت اینترنتی، خیالتان به لحاظ داشتن قیمت مناسب و کیفیت راحت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن