فروش خمیر مایه ارزان

فروش خمیر مایه ارزان

خمیرمایه نوعی میکروارگانیسم است که به دلیل تاثیر فوق­العاده آن در عمل آوری نان به صورت صنعتی تولید می­شود. در واقع خمیرمایه به عنوان یکی از چهار عنصر اصلی نان در کنار آرد، نمک و آب به شمار می رود. علاوه بر نان از این ماده در پخت شیرینی و دیگر محصولات نانوایی استفاده می­کنند. از این رو دسترسی به فروش خمیر مایه ارزان برای تولید کنندگان نان، کارگاه­های شیرینی پزی و …. بسیار حائز اهمیت است.

تولید خمیرمایه به روش صنعتی

استفاده از خمیرمایه باعث می شود که نان پخت مطلوبی داشته و عطر و طعم دلپذیری به خود بگیرد. امروزه کارخانه­های صنعتی متعددی در سرایر ایران وجود دارند که با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا به تولید این ماده ارزشمند به شکل کاملا بهداشتی مشغول هستند.

کارخانه­ های تولید کننده برای تولید خمیرمایه از اندارد پیروی میکنند. این محصول براساس یک فرایند بیولوژیکی به وجود می­آید از این رو لازم است در یک محیط کاملا بهداشتی و استریل تولید شود.

معمولا خمیرمایه را به صورت پودر و گرانولی تولید می­کنند. این روش باعث می­شود که نگهداری از محصول به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد. خمیرمایه پودری به شکل فعال نشده بوده و زمانی فعال می­شود که در خمیر قرار گیرد و رطوبت لازم به آن برسد.

خمیرمایه را می­توانید در بسته بندی­های مختلف به شکل عمده و خرده از کارخانه­ها خریداری کنید. وجود بسته بندی استاندارد باعث می­شود که نگهداری در طولانی مدت برای این محصول امکان پذیر باشد.

مزایای استفاده از خمیرمایه در نان

خمیرمایه به صورت نوعی قارچ ذره بینی است که هنگام قرارگیری در خمیر قابلیت تولید گاز کربنیک و برخی از مواد آلی را دارد. از این رو می­تواند به حجیم شده و خوش عطر و طعمی نان کمک زیادی کند.

یکی از مزایای فروش خمیرمایه ارزان امکان دسترسی راحت به این محصول بوده که موجب شده ارزش تغذیه­ای نان به میزان زیادی افزایش پیدا کند. وجود ترکیبات آروماتیک در این ماده باعث می­شود که عطر و طعم  دلپذیر نان به مقدار قابل توجه­ای  افزایش یابد.

مهمترین ویژگی محصول مورد نظر کمک به عمل­آوری و ور آمدن خمیر نان است. این امر باعث می­شود که بافت نان از استحکام مناسبی برخودرار شود.

استفاده از خمیرمایه باعث می­شود که ماندگاری نان به میزان بالایی افزایش پیدا کرده و به صورت یکدست تولید شود. این امر به کاهش ضایعات نان کمک زیادی می­کند. فعل و انفعالات ایجاد شده بر اثر تولید گاز کربنیک بوده و نان تولید شده دارای یک بافت اسفنجی فوق­العاده خواهد شد.

وجود خمیرمایه باعث می­شود که حباب­های هوا در بافت خمیر به شکل یکنواختی توزیع شده و پت نان به شکل مطلوبی انجام بگیرد، از پخت مقطعی و ایجاد سوختگی در سطح نان جلوگیری شود.

مهمترین مزیت استفاده از خمیرمایه این است که حاوی مواد بسیار مغذی و مفید است که شامل انواع ویتامین­مای گروه ب و مواد معدنی بوده که به سلامت انسان کمک زیادی می­کنند. با مصرف این ماده در نان، شیرینی و دیگر محصولات نانوایی می­توانید به میزان زیادی ارزش غذایی آن را افزایش دهید.

وجود موادی مانند کلسیمف فسفات، روی، آهن، منگنز و … در خمیرمایه باعث بالا رفتن ارزش غذایی نان و کیفیت آن می شود.

خمیرمایه خشک

خمیرمایه در انواع مختلف خشک و تر تولید می­شود که هر کدام دارای مزایا و عملکرد خاص خود هستند. با توجه به ویژگی­هایی که خمیرمایه پودری یا خشک دارد افراد بیشتر تمایل دارند این محصول را خریداری کنند. بنابراین کارخانه­ های تولید کننده نیز تمرکز خود را بیشتر بر تولید آن بگذارند.

این نوع خمیرمایه به شکل غیرفعال بوده و تا زمانی که در معرض رطوبت قرار نگیرد فعال نمی­شود. این نوع خمیرمایه از نظر عملکردی کیفیت و قابلیت­های خمیرمایه مرطوب را دارد اما نگهداری از خمیرمایه خشک در مدت زمان طولانی­تری انجام می­شود.

خمیرمایه در مرحله اولیه با بذر سوش تولید می­شود و تحت تدابیر کاملا بهداشتی با عملیات سپراتور و فیلتراسیون تولید می­شود و در بسته بندی­های کاملا استاندارد با قیمت مناسب تحت اختیار افراد قرار می­گیرد.

سخن پایانی

استفاده از خمیرمایه در پخت نان، شیرینی و …. باعث می­شود که علاوه بر پخت مطلوب محصولات به مقدار زیادی ضایعات آن کاهش پیدا کند. امروز با رشد خرید اینترنتی امکان خرید انواع مختلف کالاها وجود دارد که خمیرمایه از این قاعده مستثنی نیست. می­توانید برای خرید و فروش خمیرمایه ارزان به سایت ایران ایست مراجعه کرده و خمیرمایه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن