خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه

خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه

قیمت محصول:

خمیر مایه یک عنصر اساسی در تولید نان و محصولات پخت‌وپز است که برای قوام دادن و رشد خمیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده باعث فعال شدن میکروارگانیسم‌ها در خمیر می‌شود و فرآیند تخمیر را آغاز می‌کند. خمیر مایه به عنوان یک عامل مهم در کنترل کیفیت نان، سبب بهبود ساختار، عطر و طعم نان می‌شود. خمیرمایه‌ها معمولا در بسته‌بندی‌های متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند. یکی از بسته بندی‌های رایج در ایران،خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه نام دارد.

این خمیر مایه شرکت‌ها و نانوایان بزرگ را مجذوب خود کرده است به دلیل کیفیت بالا، ثبات در فعالیت تخمیر، قدرت چسبندگی و قابلیت استفاده آسان فروش بالایی دارد. در این مقاله، به بررسی خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه، ویژگی‌ها و نحوه سفارش این محصول می‌پردازیم:

خمیر مایه کلارمایه

یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تولید خمیر مایه شرکت کلارمایه نام دارد.‌این شرکت در استان چهارمحال و بختیاری در ایران قرار داشته و همه ساله چندین تن از محصولات خمیر مایه را تولید و روانه بازارهای هدف می‌کند. این محصول طرفداران فراوانی داشته و یکی از شرکت‌های نام‌دار در زمینه تولید خمیر مایه محسوب می‌شود.

ویژگی‌های خمیرمایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه

برخی از ویژگی‌های مهم خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه عبارت اند از:

پف کردن عالی

خمیرمایه کیسه‌ای کلارمایه قابلیت پف کردن عالی را داشته و این به معنی ایجاد حجم و سبکی مناسب در نان پخته شده است.

قوام سریع

خمیرمایه باید قابلیت  قوام سریع را داشته باشد. این به معنی این است که خمیرمایه بلافاصله پس از تهیه و آماده‌سازی، قوام مناسبی را به آرد بدهد. خمیرمایه کیسه‌ای کلارمایه به قوام سریع معروف است.

عطر و طعم خوب

 خمیرمایه کیسه‌ای کلارمایه دارای عطر و طعم خوبی است و به محصول تهیه شده طعم و عطر ویژه‌ای می‌بخشد.

 کاربردهای خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه

خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه، به عنوان یک ماده اولیه برای بسته‌بندی و استفاده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در زمینه تجارت و صادرات مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته است. در ادامه به معرفی برخی از کاربردهای خمیر مایه ۱۰ کیلوگرمی کلارمایه اشاره می‌شود:

تولید نان

خمیر مایه به عنوان ماده اصلی برای تهیه نان استفاده می‌شود. مراکز تولید عمده نان و محصولات مرتبط با نان خمیر مایه را در ابعاد زیاد تهیه می‌کنند تا در هزینه‌های جانبی صرفه جویی کرده و خیالشان از بابت تامین مواد اولیه آسوده باشد. همچنین تجار و بازرگانان از کشورهای متعدد همه ساله مقادیر زیادی خمیر مایه را به کشور خود صادر می‌کنند و در نانوایی‌ها، شیرینی پزی‌ها و سایر تولیدات وابسته به آرد به کار می‌گیرند. خوب است بدانید که اکثر تجار از کشورهای همسایه مانند افغانستان، پاکستان و ازبکستان خریداران اصلی این محصول بوده و توجه ویژه‌ای به این کالا دارند.

صنعت بسته‌بندی

بسته‌های کم وزن برای مصارف خانگی اندک، بسیار مورد توجه و تقاضا قرار گرفته است. خمیر مایه کیسه‌ای می‌تواند در کارگاه‌های تخصصی به بسته‌های کوچک‌تری تبدیل شود. این کارگاه‌ها می‌توانند خمیر مایه را در بسته‌بندی‌های اقتصادی‌تر و کوچک‌تر تولید و به بازارهای هدف عرضه کنند.

مراکز تولید کیک و کلوچه

بسیاری از کارخانه‌های تولید کیک و کلوچه به دلیل تولیدات فراوان نیاز به تهیه مقادیر زیادی خمیر مایه دارند. از این رو خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه مورد توجه بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید و عرضه کیک و کلوچه قرار گرفته است. تامین خمیر مایه در بسته‌بندی‌هایی با وزن بالا موجب کاهش در هزینه‌های تولید شده و صرفه اقتصادی فراوانی دارد.

شیرینی پزی ها

امروزه شیرینی جزو یکی از پرمصرف‌ترین محصولات مصرفی  مردم در سراسر جهان قرارگرفته است. بسیاری از تولیدی‌های شیرینی سعی دارند تا مواد اولیه خود را بطور مرتب تهیه کنند. خمیر مایه نیز جزو یکی از پرکارترین مواد مصرفی در تولید شیرینی است. اکثر مراکز تولید شیرینی عمدتا خمیرمایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه را تهیه و مصرف می‌کنند.

قیمت خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه

 نوسانات قیمت دلار و ارز، افزایش تورم و ناپایداری وضعیت اقتصادی، خمیر مایه کیسه‌ای کلارمایه را نیز تحت شعاع قرار داده است. با توجه به این موارد کارخانه تولید‌کننده و مراکز نمایندگی عرضه خمیر مایه کیسه‌ای کلارمایه قادر به قیمت گذاری ثابت برای این محصول نیستند. از طرفی انواع مختلف تولیدات خمیر مایه موجب تاثیر بر روند قیمت گذاری این محصول کاربردی شده است.

خرید خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه

خمیر مایه به یکی از ملزومات در زمینه تولیدات وابسته به آرد تبدیل شده است، و با سلامتی افراد در ارتباط است. لذا بهتر است هنگام خرید این محصول توجه و دقت کافی داشته باشید. اگر شما عزیزان نیز قصد خرید و تهیه خمیرمایه معتبر و با کیفیت کیسه‌ای کلارمایه را دارید، توصیه می‌شود با مراجعه به نمایندگی‌ها و مراکز فروش عرضه خمیر مایه اقدام به خرید کنید‌.

در هنگام خرید خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه به میزان ماندگاری و نحوه عملکرد محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید خریدی امن و کاربردی را تجربه کنید.

سفارش اینترنتی خمیرمایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند. هموطنان عزیز در هرجای کشور که باشند می‌توانند با مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین و معتبر اینترنتی و اقدام به ثبت سفارش خمیرمایه کیسه‌ای کلارمایه نمایند.

شایان ذکر است که در هنگام ثبت سفارش می‌توانید با مطالعه توضیحات و نظرات خریداران نسبت به عملکرد و ماندگاری محصول اطلاعات کسب کنید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان تماس گرفته و اطلاعات خود را در زمینه خمیرمایه کیسه‌ای کلارمایه افزایش دهید.

خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه محبوب و پر مصرف

چنانچه گفته شد، خمیر مایه کیسه‌ای کلارمایه یکی از محصولات منحصر به فرد در زمینه فرایند تولیدات آردی است. این محصول به علت وجود مخمرها و میکروارگانیسم‌های موجود در خود موجب پف کردن سریع آرد و عطر و طعم خاص آن می‌شود. خمیر مایه کیسه‌ای کلارمایه به دلیل بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی مورد توجه بسیاری از تجار، مراکز بسته‌بندی خمیر مایه، تولیدی‌های کلوچه و شیرینی قرار گرفته است. شما خوبان می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی ایران ایست نسبت به خرید خمیر مایه کیسه‌ای کلارمایه اقدام کنید. مجموعه ایران ایست به جرعت یکی از پیشگامان عرصه خمیرمایه بوده که با فراهم نمودن بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات خدمات ارزنده‌ای را به مردم شریف ایران عرضه داشته است.

تعداد در کارتن

حداکثر تعداد در تریلی (کارتن)

2500 کیسه

ماندگاری

6-12 ماه

وزن خالص هر عدد

10 کیلو گرم

وزن ناخالص در کارتن

وزن ناخالص هر عدد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر مایه ۱۰ کیلوگرم کیسه‌ای کلارمایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید