خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

قیمت محصول:

خمیر مایه یا مخمر برای تهیه یک خمیر خوب و با کیفیت لازم و ضروری به شمار می‌رود. این ماده موجب به عمل‌آوری سریع خمیر می‌شود. خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه محصول با کیفیتی است که می‌توانید با آن به تهیه بهترین خمیرها بپردازید. این خمیر مایه در بسته‌بندی کوچک ارائه شده و شما می‌توانید به راحتی آن را استفاده کنید. خمیر مایه کلار مایه توسط کارخانه خمیر مایه چهار محال و بختیاری به تولید می‌رسد و مصارف زیادی دارد. خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه به صورت اینترنتی، با مناسبترین قیمت قابل سفارش است.

ویژگی خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه، یکی از خمیرمایه‌های باکیفیت در بازار شناخته می‌شود. ویژگی یک خمیر مایه خوب این است که زمانی‌که در مجاورت آب و شکر یا نمک قرار می‌گیرد فعالیت و رشد خود را آغاز کرده و گاز کربنیک (CO۲) و مواد‌آلی در خمیر تولید می‌کند. گاز کربنیک باعث پوکی، افزایش حجم و تخلخل و ترکیبات آلی آن موجب افزایش ارزش غذایی، عطر و طعم خوش خواهد شد.

این محصول تمامی این موارد را به بهترین شکل در خمیر به وجود می‌آورد. خمیرمایه کلارمایه یکی از برندهای مطرح خمیرمایه است که توسط شرکت خمیرمایه چهارمحال بختیاری به صورت خشک فوری فعال تولید می‌شود. این خمیر مایه نیازی به فعال کردن ندارد و می‌توان آن را به صورت مستقیم به آرد اضافه کرد. فرآوری خاص و دانه‌های ریز این خمیر مایه، باعث می‌شود تا در حین ورز دادن فعال شود. زمان استراحت و ور آمدن خمیر مایه خشک فوری در مقایسه با سایر خمیرهای مایه سریع‌تر است.

مصارف خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

موارد مصرف خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه بسیار زیاد است. شما می‌توانید این خمیر مایه را در تهیه بسياری از مواد غذایی مورد استفاده قرار دهید. عمده مصرف خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه در تهيه خمیر انواع نان (سنتی، حجيم، نیمه حجیم و صنعتی)، کلوچه، کیک، شيرینی‌، پیتزا و پیراشکی است. همچنین برای مصارف خانگی به دلیل اینکه حجم کمی داخل آن قرار دارد، بسیار مناسب خواهد بود. می‌توان گفت که صنایع مختلف غذایی از این محصول به صورت روزانه استفاده می‌کنند. همچنین افرادی که دوست دارند خود در منزل انواع کیک و نان درست کنند، این محصول به عنوان مواد اولیه نیازشان خواهد بود.

خرید خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

خمیر مایه یا مخمر، بر روی کیفیت خمیر انواع نان‌، شیرینی، کیک، پیراشکی و پیتزا تاثیر بسیاری دارد. زمانی‌که خمیر مایه از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد، خمیر هم بسیار خوب می‌شود و در نهایت محصول خوبی تولید خواهد شد. خرید خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید برای تهیه یک خمیر مایه با کیفیت به خرید خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه بپردازید.

 خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه، در بسته‌بندی‌های کوچک تولید و به فروش می‌رسد. محتویات این محصول به اندازه یک یا دوبار استفاده بسته‌بندی شده است. با خرید این خمیر مایه، محصول نهایی شما مواردی نظیر پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت به دست می‌آورد. در صورت خرید این خمیر مایه آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

قیمت خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌شود. در صورتی‌که این محصول را در تعداد زیاد یعنی کارتنی خریداری کنید، قیمت آن بسیار مناسب‌‌تر محاسبه خواهد شد. خمیر مایه‌‌های با قیمت‌ پایین‌‌تر، از آن کیفیت لازم برخوردار نیستند. بنابراین شما نمی‌توانید با استفاده آن یک خمیر خوب درست کنید.

خرید اینترنتی خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

امروزه با خرید و فروش انواع خمیر مایه، تهیه این محصول بسیار راحت شده است. شما می‌توانید خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه را به شکل اینترنتی سفارش دهید و آن را خریداری کنید. برخی از فروشگاه‌ها، امکان خرید اینترنتی انواع خمیر مایه را فراهم آورده‌اند. با خرید اینترنتی خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه، هم در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد و هم می‌توانید سفارش خود را در هر مقداری که می‌خواهید با بهترین قیمت خریداری کنید. این خمیر مایه با به‌روزترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمت به شما ارائه خواهد شد. با خرید اینترنتی این محصول، سفارش شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

سفارش خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه

خمیر مایه یا مخمر تاثیر بسیار مهمی در به عمل‌آوری انواع خمیر دارد. با اضافه کردن خمیر مایه به خمیر طعم و عطر بسیار خوب، افزایش حجم، افزایش ارزش غذایی و به عبارتی پوک شدن به وجود خواهد آمد. خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه محصولی از شرکت خمیرمایه چهارمحال بختیاری است که به عنوان یک خمیر مایه بسیار باکیفیت شناخته می‌شود. با توجه به کیفیت و بسته بندی بسیار خوب این خمیر مایه و جایگاه برند آن در صنعت خمیر مایه، این محصول با قیمت بسیار خوبی به فروش می‌رسد. با خرید خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه به صورت اینترنتی، خیالتان به لحاظ کیفیت و داشتن قیمت مناسب، راحت خواهد بود.

تعداد در کارتن

40 عدد

حداکثر تعداد در تریلی (کارتن)

4500-5000 کارتن

ماندگاری

18 ماه

وزن خالص هر عدد

80 گرم

وزن ناخالص در کارتن

4.420 کیلوگرم

وزن ناخالص هر عدد

83 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر مایه ساشه 80 گرم کلارمایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید