خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

قیمت محصول:

۰ تومان

دسترسی: 5 عدد در انبار

خمیر مایه یا مخمر، یکی از مواد اولیه مهم برای تهیه یک خمیر خوب شناخته می‌شود. خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه، محصولی با کیفیت است که شما می‌توانید با خیال راحت به سفارش و خرید آن بپردازید. هنگامی‌که این ماده به خمیر اضافه می‌شود، مواردی همچون به عمل‌آوری سریع خمیر، عطر و طعم خوب، افزایش حجم، استحکام بافت، بالا رفتن ارزش غذایی و در نهایت پوک شدن به وجود خواهد آمد. این محصول تولیدی کارخانه خمیر مایه چهار محال و بختیاری است که به صورت خشک فوری در 5 بسته 2 کیلویی تولید و داخل یک کارتن به فروش می‌رسد. شما می‌توانید این خمیر مایه را می‌توان به صورت اینترنتی و با بهترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه یکی از خمیرمایه‌های باکیفیت در بازار به شمار می‌رود. این خمیر مایه با اضافه شدن به مواد خمیر فعالیت خود را آغاز می‌کند و به تولید گاز کربنیک (co2) و مواد آلی می‌پردازد؛ گاز کربنیک حاصله از خمیر مایه موجب افزایش حجم، پوکی و تخلخل و ترکیبات آلی آن سبب ایجاد طعم خوش، افزایش عطر و بالا رفتن ارزش تغذیه‌ای می‌شود. با افزودن این محصول به خمیر، تمامی این موارد به بهترین شکل اتفاق می‌افتد.

این محصول در واقع 5 تا وکیوم 2 کیلویی به حساب می‌آید که در یک بسته‌بندی ارائه می‌شود. خمیر مایه خشک فوری کلار مایه به صورت مستقیم و به شکل خشک به خمیر اضافه می‌شود. بنابراین نیازی نیست تا قبل از مصرف آن را به عمل بیاورید. کارخانه خمیرمایه کلار مایه در 70 کیلومتری شهرکرد قرار دارد. در حال حاضر این برند به دلیل ارائه یک خمیرمایه خوب و باکیفیت، در کشور شناخته شده است.

مصارف خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

موارد مصرف خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه بسیار زیاد است. افراد و صنوف مختلفی نظیر نانوایی‌ها، قنادی‌ها و فست فودی‌ها برای تهیه یک خمیر خوب و با کیفیت به خرید خمیر مایه نیاز دارند. در واقع خمیر مایه به عنوان يك كالای واسطه‌ای در توليد بسياری از محصولات كه آرد ماده اوليه اصلی آن است، كاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان گفت که این محصول به صورت روزانه مورد استفاده صنایع مختلف غذایی و حتی مصارف خانگی قرار دارد. با این محصول می‌توان به تهیه خمیر انواع نان (سنتی، حجیم، نیمه حجیم و صنعتی)، کیک، کلوچه، شيرینی‌، پیتزا و پیراشکی پرداخت.

خرید خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه، محصول با کیفیتی است که شما می‌توانید برای تهیه یک خمیر خوب آن را خریداری کنید. با خرید این خمیر مایه، محصول غذایی شما در نهایت مواردی مانند پوکی، پف زیاد، طعم و عطر فوق‌العاده و بافت مناسب پیدا می‌کند. با توجه به اینکه این محصول در 5 وکیوم 2 کیلویی ارائه می‌شود باید آن را در شرایط مناسب نگه‌داری کنید تا خراب نشود. در صورت خرید این خمیر مایه باید آن را در درون یخچال و دمای کمتر از 4 درجه سانتی‌گراد نگه‌داری کنید. بعد از هر بار مصرف درب آن را محکم کرده و سپس آن را درون یخچال قرار دهید.

قیمت خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه با توجه به کیفیت بالایی که دارد، با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌شود. قیمت این خمیر مایه بر اساس نوع خمیر مایه (خشک فوری) و وزن آن محاسبه و به فروش می‌رسد. اگر شما این محصول را به شکل عمده یعنی در تعداد زیاد خریداری کنید، قیمت آن بسیار مناسب‌‌تر ارائه خواهد شد. در نظر داشته باشید که خمیر مایه‌‌های با قیمت‌ پایین‌‌تر از آن کیفیت لازم برخوردار نیستند. در نتیجه با اضافه کردن آن به خمیر، نتیجه خوبی را مشاهده نخواهید کرد.

خرید اینترنتی خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

امروزه با خرید و فروش اینترنتی انواع خمیر مایه، تهیه این محصول بسیار راحت شده است.  شما می‌توانید خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه را به صورت اینترنتی سفارش داده و آن را خریداری کنید. امکان خرید این محصول به شکل اینترنتی در هر مقداری که بخواهید برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. این خمیر مایه با به‌روزترین تاریخ تولید و مناسبترین قیمت به شما ارائه می‌شود. با سفارش و خرید اینترنتی خمیر مایه، نه تنها در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد، بلکه سفارش مورد نظر شما در هر کجای ایران که باشید در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

سفارش خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه

خمیر مایه محصولی است که موارد مصرف آن بسیار است و در صنایع مختلف غذایی استفاده بسیاری از آن می‌شود. صنوف مختلفی همچون نانوایی‌ها و قنادی‌ها و افراد بسیاری در خانه برای تهیه یک خمیر خوب و با کیفیت نیازمند خرید یک خمیر مایه خوب هستند. زیرا خمیر مایه باعث عمل‌آوری سریع و حجم‌دهندگی انواع خمیر می‌شود. با توجه به این موضوع، خرید یک خمیر مایه با کیفیت، بسیار مهم است. خرید خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه، از فروشگاه‌های معتبر اهمیت بسیاری دارد. با خرید این محصول به صورت اینترنتی، خیالتان به لحاظ کیفیت و قیمت محصول راحت خواهد بود.

تعداد در کارتن

2 عدد

حداکثر تعداد در تریلی (کارتن)

2400 عدد

ماندگاری

2 سال

وزن خالص هر عدد

10 کیلو گرم

وزن ناخالص در کارتن

10.400 کیلو گرم

وزن ناخالص هر عدد

10 کیلو گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر مایه 2×5 کیلوگرم کلارمایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید